Dank je wel én alsjeblieft: Bewoners blij gemaakt
De wereld om ons heen verandert steeds sneller. Er komen steeds meer (digitale) manieren om contact met elkaar te hebben. We willen heel graag dat je makkelijk en snel contact met ons kunt opnemen als je vragen hebt. Of als er iets niet goed werkt in jouw woning. Op een moment dat voor jou het beste uitkomt. Daarom maakten we een vragenlijst.
Meer dan 1.000 bewoners deden mee aan het onderzoek
Dit vinden we erg fijn: met alle antwoorden en meningen kunnen we aan de slag. In totaal vulden 1.054 bewoners de vragenlijst in:
via ons digitale panel,
via een QR code aan de balie,
via de nieuwsbrief of
via de brief die huurders zonder emailadres kregen.
Tien bewoners winnen een pakket met boodschappen
We zijn heel blij dat zoveel huurders de moeite namen om te helpen. We hebben 10 pakketten met boodschappen verloot onder alle deelnemers. Deze winnaars kregen hun pakket persoonlijk thuisbezorgd door onze collega's. Mooi om te zien hoe we hen hier blij mee maken.
Wat doen we met de resultaten?
Op dit moment bekijken we alle resultaten. We halen de belangrijke adviezen en ontwikkelingen eruit. Ook leggen we de meningen naast andere informatie die we hebben. Vanuit dit complete plaatje brengen we een advies uit. En dan kunnen we aan de slag met belangrijke verbeteringen. Verbeteringen waar onze bewoners écht iets aan hebben. We houden jullie daarvan op de hoogte.
Aan iedereen die meedeed: bedankt voor het delen van jouw ervaringen!
Deed je niet mee aan deze vragenlijst, maar wil je wel je mening geven?
Dat kan! Alwel voert namelijk verschillende onderzoeken uit. De belangrijkste onderzoeken op een rijtje:
Onderzoek naar klanttevredenheid. Wat vind je van de service van Alwel? Hoe tevreden ben je over een reparatie of onderhoud aan je woning? Wat vind je van het opzeggen van je contract? Of van je nieuwe woning? Met jouw antwoorden verbeteren we onze hele service
Onderzoek naar klantcontact. Heb je contact met ons opgenomen? Dan kan het zijn dat we je vragen of je tevreden bent over het gesprek. En of we je goed helpen.
Onderzoek naar nieuwe projecten, afspraken (beleid) of communicatie. Leden van ons Huurderspanel mogen regelmatig meedenken over beleid of projecten. Wat vinden zij van een brief, website, filmpje of nieuw idee?
Luisterpanels: regelmatig nodigen we huurders uit om in een kleine groep te praten over een onderwerp. In januari 2024 ging het luisterpanel over reparaties.